"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

måndag 7 november 2011

Filmpremiär i Göteborg!

I helgen var det alltså Jeppes årliga skidfilmspremiär i Göteborg. Det blev en intensiv helg och vi var inte ens ett helt dygn i stan! Vi åkte från Falun med tåg kl 7.30 i lördags morse. Hoppade av i Sthlm där vi fick skjuts med en av Jeppes kompisar till Gbg. Var framme vid halv fyra tiden på eftermiddagen. Sen var det bara att hoppa in i duschen o fixa till sig innan förfesten drog igång och vi var på krogen redan vid åtta för lite förmat!

Sedan drog världens fest igång och ALLA var där! Var så himla kul att träffa allt skid och snowboardfolk som man träffar så sällan nuförtiden! Vi var väl hemma vid tre tiden och då hade jag haft mina nya kilklackar på mig i ca 8 timmar = misshandlade fötter...

Dagen efter var det bara att stiga upp vid halv tiotiden om man ville hinna med frukostbuffén. Sen gick vi tillbaks till hotellrummen och vilade lite innan vi drog ut på stan och käkade pizza. Sen fick vi skjuts med ett annat par hem till Falun och det tog väl runt en 5-6 timmar. Så mestadels har vi suttit i bilen, men det var det värt! Riktigt rolig kväll som sagt! Tack alla som var där och satte guldkant på tillvaron! :D


Massa gratis öl o sprit som grabbarna delade med sig av! :)


Ett gäng taggade tjejer!


Skulle ju ta kort på min outfit men det glömde jag helt bort! Det är iaf jag som sitter brevid killen i randigt. :) Hade en jättefin fuskpälsväst på mig som inte alls kommer till rätta när man sitter ner!


Det var många som ville se filmen!


Världens bästa Hamann! :)


Jag och goaste Milla!


Jag och Lasse!


JÄRNGÄNGET återförenade! :D

Precis som förra året spelade Promoe och hans grabbar en liten trudelutt!

Nu är man tillbaka i Falun igen, och det känns väldigt skönt. För första gången på riktigt länge kan jag slappna av lite. Jag ska inte iväg nånstans på ett tag och jag har inte fullt så mycket plugg längre. Den här veckan ska jag passa på o träffa mina Faluvänner som jag försummat på sistone pga av allt flängande o allt plugg!

Hoppas att ni också haft en trevlig helg! :)

3 kommentarer:

  1. Synd att du inte fick en helbild på dig själv.
    mamma

    SvaraRadera
  2. han lasse såg lite ut som Dave Grohl, sångaren i Foo Fighters!

    SvaraRadera
  3. haha ja vem vet det kanske var han! ;)

    SvaraRadera