"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

onsdag 9 november 2011

Fars dag present!

Ett sånt här fint diplom fick jag när jag köpte en björk för 50:- på http://www.ettklickforskogen.se/ . En perfekt farsdag present för alla som tycker att vi har för många presentdagar i Sverige och som har en pappa som bryr sig om naturen. Perfekt också för mig som bor långt ifrån min pappa och inte kan hälsa på. Ska man skicka en present så kommer den ju antingen fram på fredagen eller på måndagen, men eftersom den här är elektronisk så kan han ju få den på söndag! Perfekt! Bara att maila över den.

Och om man nu har sin pappa i samma stad så går det ju utmärkt att skriva ut diplomet och rama in det. Som tur är brukar inte pappa vara inne så ofta på min blogg så jag tar chansen att lägga upp diplomet redan nu för att ni ska få se hur fint det är! :) Det finns en massa olika mallar för diplom så vill man köpa ett i födelsedagspresent eller i julklapp osv så går det lika bra!

För övrigt så kan man också gå in på den här sidan en gång per dagen och göra ett klick för skogen. Då skänker man pengar utan att behöva betala någonting själv. Så gör den där sidan till er förstasida eller gå bara in och klicka på den när ni kommer ihåg det! Jag kommer inte ihåg att klicka varje dag men det är bättre att göra det nån gång ibland än ingen gång alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar