"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

onsdag 3 februari 2010

Snart bräda!



Jag har varit sjuk en längre tid, men börjar nu repa mig ganska bra! Så nu jäklar ska jag ut o ta mitt första snowboard åk för säsongen! Om inte innan så smäller det till helgen. Ska bli sååå kul! Det är verkligen på tiden nu då mina gamla säsongskompisar redan varit igång sen långt innan jul uppe i Åre där dom bor i år, och en annan är iväg och åker för fullt i Bear Mountain i USA! Och pojkvännen har ju också varit igång sen innan jul. Just nu har vi besök av en skidkompis till honom och hans filmare. Så det har varit full rulle här sen i söndags. Grabbarna har vänt på dygnet och jag har dragits med. Ni kan följa vad dom har haft för sig på


eller på min pojkväns blogg


Men imorgon åker grabbarna vidare till Funäsdalen. Det blir både skönt och tråkigt för det är ganska mysigt med besök! Men det blir ju lite trångt när man bor 4 pers i en 2a. Och som sagt så ska det bli skönt att vända dygnet tillbaka. Och imorn ska jag och min kära vän Alma gå på second hand shoppingrunda! Det finns massa second hand butiker som jag inte varit i ännu här i Falun så det ska bli jättekul! Visar fynden här imorn!

Här kommer en gammal bild på mig när jag precis hade lärt mig att göra boardslide! Det var en lycklig dag i glada vänners sällskap!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar