"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

tisdag 12 mars 2013

En dag i Bjursås Soulpark!



Efter att vi landat från Estland på Arlanda tog jag o Rebecka tåget hem mot Dalarna. Väl i Falun hämtade Jeppe upp mig och skjutsade hem mig så att jag kunde packa om väskan. Sedan drog vi till Bjursås där Jeppe jobbat med ett event under helgen, så de hade en stuga de bodde i. Vi kom i säng ganska sent men som tur var fick jag sovmorgon dagen efter (i söndags). Min första på 2 veckor! Ni ser ju själva på bilden hur totaldöd jag var. Märkte inte ens att Jeppe gick upp långt innan mig och fotade mig.. ;) Snacka om urladdning!


När jag väl vaknade till liv möttes jag av denna härliga synen! Blå himmel o sol! :D


Det tyckte jag var toppen! ;)


Skoterskjuts upp till liften, men jag satt bak på skotern. :)


Jag och mannen i mitt liv! :)


En riktigt rolig, varierande och välskött park! :)


Jag på en flatdownbox! Jeppe filmade mig hela dagen och det kommer en liten edit i slutet av säsongen! :)


Jim och Fabian, några av de vi spenderade dagen med! :)


När vi skulle åka hem fick vi hjälpa till att starta Jims bil eftersom han glömt stänga av nån elgrej så batteriet var heldött. Då upptäckte vi av en slump att Saaben hade helt slut på kylarvätska!! Jäkla tur att vi såg det i tid! (Den läcker lite, och vi hade glömt kolla den på ett tag).

Vi hade en toppendag i backen även om det var ganska hårt! Jag tyckte det var jättekul o pröva något annat än Källviken! Omväxling förnöjer! :) Det var en bra avslutning på veckan och på min resa. På kvällen åkte vi hem och nu är det projektarbete som gäller hela veckan. Projektet ska vara inlämnat på sön!

Jag hann dock med ett par åk i Källviken igårkväll och idag har jag varit ute på promenad med vårskorna i solen. Härligt! Ikväll blir det spinning med min kompis Alma som jag inte träffat sen innan jag åkte! Ska bli kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar