"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

fredag 18 mars 2011

Tv-inspelning Trinny & Susannah!

Så ja, då har jag äntligen tid att berätta att jag varit med i TV! :) Nåja, jag var bara med som publik, men jag passar ändå på att bocka av den punkten på min "att göra innan jag dör"-lista. Det är ju inte varje dag man får vara med i TV ju. ;)

Det var Jeppes klasskompis och hans tjej som skulle bli omstylade och vi ombads att följa med som publik!

Så jag, Jeppe och Robin (en annan klasskompis till honom) satte oss på bussen tillsammans med alla andra som skulle med o vara publik, i söndags och rullade iväg till Sthlm.


Jag vågade inte ta några bilder under showen (fast det var andra som gjorde det faktiskt!) så det här är bilder efteråt. Men här syns catwalken som de gick på iallafall.


Här sitter jag och är väldigt varm. Det var ingen air condition där inne precis.



Här är Björn och Linnea efter att ha blivit stylade. Här blir de intervjuade.






De blev så himla fina!!

Som avslutning bjöds det på lite buffé och öl. Tur det för vi var hungriga som vargar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar