"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

fredag 18 mars 2011

HMs sommarkläder!

Vänta lite, jag ska bara gå o kräkas lite av habegär....

Så. Nu kanske ni tycker att det är lite konstigt att jag är helt besatt av kläder samtidigt som jag utger mig för att vara en riktig miljövän. Och ja, vad ska jag säga. Detta (och chips och dipp) är min största svaghet!! Jag önskar att HM kunde sluta spotta ut så mycket snygga kläder hela tiden för jag har ju ändå inte råd o köpa dem. (Vilket är bra för min miljöimage) ;).

Ni kan se det här som min önskelista. Jag fyller ju faktiskt snart år!! :D Jag har stl 38. Både i kläder och skor. :)

Se och njut! Köp inte upp alla kläder till er själva nu innan jag har råd bara! ;)

Mvh Fröken dubbelmoral

















































1 kommentar:

  1. Rebecka Axellie18 mars 2011 kl. 18:35

    Ja, jag kan inte annat än att hålla med dig. Ojojoj vilka godbitar du har plockat ur!

    /Fröken dubbelmoral 2.

    SvaraRadera