"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

onsdag 11 maj 2011

Svärmors födelsedag!

Just nu är det fullt upp med 2 olika grupparbeten, massa uppgifter och tentaplugg. Det enda jag och Jeppe gör är plugga, äta, diska och sova. Visserligen så pluggade vi ute i solen både i måndags och igår och det var ju inte helt fel! :D Gud vad jag älskar sommarväder alltså! Det är så skönt att kunna gå runt i klänning till långt ut på kvällen utan o frysa! Klänning är mitt absoluta favoritplagg på sommaren! Har hur många sommarklänningar som helst.. ;) Och att man blir lite brun skadar ju inte heller!

Idag hann vi nätt och jämnt med att åka och handla och fika hemma hos svärmor som fyllde år. Hon fick en jättefin potatisblomma med kruka (se bilden) och en bok av oss. Brevid blomman står äppelkvistar som vi tagit från deras äppelträd. Jag har likadana hemma i lägenheten och de är SÅ fina! Ska ta en bild på dem när de börjat blomma ordentligt!

Det var så skönt att sitta ute på verandan och fika och bara njuta av sommavädret! Ända tills vi fick skynda hem för att jag skulle ha skype-möte med min grupp om integrerade ledningssystem. Det var ju INTE vad jag var sugen på då kan jag säga. Men men. Det måste göras det också! Och nu sitter jag här och ska plugga lite till innan jag går och lägger mig!

Hoppas ni också kunnat njuta lite av vädret som jag har gjort! :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar