"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

torsdag 5 maj 2011

5 år av kärlek!

Idag är det en speciell dag för idag firar jag och Jeppe 5 år tillsammans! :) Vi ska ju åka på en resa i sommar när jeppe blivit lite bättre i foten så det blir inga större utsvävelser idag. Vi har faktiskt inte bestämt än vad vad vi ska göra, men något mysigt blir det. Jeppe är ju fortfarande ganska handikappad så vi har ju lite begränsat urval.

Bjuder på några bilder från DÅ och NU. :)


2006: Nykära! :)






2010: Fortfarande kära! :) (Hittade ingen bild från 2011..)

Trots vardagsgnabb och tristess så tror jag faktiskt att jag är lika kär nu som för 5 år sen! (Förutom de dagar jag vill ge honom en snyting.. ) ;) Om inte mer! :) Åtminstone älskar jag honom mer och mer för varje dag vi spenderar tillsammans. <3


Det har varit 5 underbara år med Jeppe och jag hoppas att det blir många, många fler! Och jag känner mig ganska säker på att det blir det också.. :)


Jeppe är inte bara mitt livs kärlek utan även min allra bästa vän! Vi har så himla roligt tillsammans! Och jag är så himla glad att just jag fått världens bästa pojkvän! ;)


Älskar dig Jeppe! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar