"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

söndag 16 januari 2011

It's complicated!


Måste bara slänga in ett filmtips! :) Lika bra att jag erkänner. Jag har blivit en riktig tönt på senare år och tittar i princip aldrig på något annat än kärleks och feelgood filmer. :) Haha!

Och av någon konstig anledning så älskar jag Meryl Streep! Såg den här filmen ikväll, och fast att jag var så himla deppig så fick den mig att skratta så högt så att grannarna måste ha hört det. En riktigt mysig och rolig feelgood film. Klart sevärd om ni är lite nördiga som jag. :)

Ps Mamma du kommer att älska den, om du inte redan sett den!

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Nej den har jag inte sett. Var hittar jag den ?
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag laddade ner den, men den finns kanske att hyra?! Annars kommer den nog snart!

    SvaraRadera