"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

tisdag 18 januari 2011

Garderobsutrensning!!

Yes here we go! Klädutförsäljning utlovades igår men jag hade fullt upp så den kommer nu istället! Nu är det så att anledningen till att jag skulle ha den här utförsäljningen var att jag behövde pengar till liftkort. Men igår hände en underbar sak!

Jag skulle gå in och kolla mitt saldo och var beredd på att jag hade 200 kr, och att studiebidraget inte skulle komma förrän den 25. Kan säga att jag trodde det var ett skämt när jag såg att jag hade fått studiebidraget/lånet i förskott och dessutom ett halvt bidrag/lån utöver det! Så nu kan jag betala tillbaks mina skulder, köpa liftkort och komma på fötter igen! Blev så himla glad!!

Men det är ju fortfarande inte några gigantiska summor vi talar om, och jag såg dessutom att jag bara kommer att få halvt bidrag/lån i maj så jag lär spara lite av de här pengarna tills dess också.
Behöver alltså fortfarande alla pengar jag kan få ihop, om än inte så desperat längre.. :)

Och de här kläderna som jag nu ska försöka sälja är knappt använda (vissa är aldrig använda). Antingen har jag köpt fel storlek och kommit på det försent, eller så har jag efter att plagget legat i garderoben ett tag kommit på att jag inte har något att använda det ihop med eller liknande. Så är ni intresserade så skriv en kommentar så lägger jag undan det åt er! Efter denna veckan kommer allt att läggas ut på blocket!

Guldfärgat halsband och örhängen från HM tror jag. Har prövat grejerna men aldrig använt dem! Halsbandet 20:- Örhängena 15:-

Vit finstickad polotröja med stor "hängande" krage från HM. Lång modell. Något noppig. Stl S. 50:-

Svarta lackpumps med tillhörande avtagbara rosetter i liten spetspåse. Stl 39. Nästan aldrig använda för de är alldeles för stora för mig! Lite lagom hög klack. 100:-

Älskar de här skorna från HM. Tycker dem är ascoola, men har ingenting att ha dem till och jag är värdelös på att gå i så höga klackar. Använda 1 gång. Stl 38. Nypris 400. Nu 150:-

Crashpants. Pro-tec. Knappt använda. Har haft dem när jag åkt snowboard som skydd för rumpa och lår. Tjejmodell. Stl M. 300:-


Lila tygskor från HM. Knappt använda! Väldigt sköna! Stl 38. 50:-

Bikini från HM. Nästan aldrig använd. Både trosa och bh är stl 38. 50:-

Bikini från HM. Använd men i väldigt bra skick. På bilden ser man trosans baksida. Framsidan är utan tryck. Tror att trosorna är stl 38 och bhn stl 36. 30:-

Svart stickad mössa från HM. Knappt använd. 20:-

Vit "oversize" skjorta från HM (dammodell). Stl 46. 50:-

Turkos kofta från HM. Ganska lång, tunn modell. Tycker att den är jättefin men lite för kort. Har en likadan i rosa också en storlek större, som jag älskar. Supermysig! Tror att detta är stl 38. 75:-

Helt ny cardigan som jag köpte i höstas. Från HM såklart! :) Aldrig använd! Halvlång modell. Stl 38. 75:-

Kort jacka med gulddetaljer från HM. Använd 1 gång. Stl 40, men ganska liten i storleken. 75:-

Turkos tunn jacka från HM, kortare modell. Det står stl 6 i den. Vet inte om det är en 36a kanske för den är ganska tajt över axlarna och armarna. 75:-

Svarta treggins från HM stl S, men ganska tajta. Använda 1 gång. Köpta i höstas. 75:-

Korta leggins "trekvart" knappt använda. Gina tricot. Stl S. 30:-

Vit tunn topp från HM. Stl S. 40:-

Brunrandigt linne från ONLY. Lång modell. Stl S. 30:-

Lila Rocksmith t-shirt. Stl L eller XL. Använd, men nästan i nyskick. 100:-

Rött nattlinne från HM. Stl S. Knappt använt! 30:-

Svart nattlinne från HM. Stl 36-38. Typ aldrig använt. 30:-

Garner i olika färger. Paketpris för alltihopa 50:-

Svart necessär i sammet från HM. Knappt använd. 30:-

Gott och blandat. 10 kr st eller paketpris 100 kr.

Rosa lipgloss från Dior. Lila ögonskugga från YSL. Les 4 ombres ögonskugga från Chanel. 3-delad lila ögonskugga från ? . 1 brun och 2 lila ögonpennor från Clarins. Läppenna från Estée Lauder. Ansiktsmask från Oriflame. Ansiktsmask från Chanel. Anisktsvatten från ACO Face. Toner (ansiktsvatten) från Dior. Kaneldoftande rökelse. Libresse stringtrosskydd. Påse med tamponger i blandade storlekar ca 50 st.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du!:)
    Nja, det blir lite sisådär med åkandet.. köpte en ny bräda i höstas och var aspepp men nu blir man ju liksom lite extra feg sådär med tanke på att man vet att man har lite mer att förlora än ett sittben eller två och sen har jag haft sån väldig otur med skitvädret JUSTPRECIS på de dagar jag varit ledig.. 30 minus eller snöstorm är inte direkt mina back-favoriter:D
    och om det för en gångs skull varit fantastiskt väder nån helg så har jag varit bortlovad på annat.. TYPISKT!! Men jag ger inte upp än, jag ska väl hinna prova brädan EN gång den här vintern iaf :D

    SvaraRadera
  2. Hej allihopa,
    Jag heter Herr, Rugare Sim. Jag bor i Holland och jag är en lycklig man idag? och jag sa till mig själv att alla långivare som räddar mig och min familj från vår dåliga situation, jag kommer att hänvisa alla personer som letar efter lån till honom, han gav mig lycka till min och min familj, jag var i behov av ett lån på € 300.000,00 för att starta mitt liv hela tiden när jag är en ensamstående far med 2 barn träffade jag denna ärliga och Allah fruktade man lån långivare som hjälper mig med ett lån på € 300.000,00, han är en Allah fruktade man, om du är i behov av lån och du kommer att betala tillbaka lånet, vänligen kontakta honom berätta för honom att (Herr, Rugare Sim) hänvisar dig till honom. Kontakta Mr, Mohamed Careen via e-post: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    LÅN Ansökningsinformation FORM
    Förnamn......
    Mellannamn.....
    2) Kön: .........
    3) Lånebelopp som behövs: .........
    4) Lånetid: .........
    5) Land: .........
    6) Hemadress: .........
    7) Mobilnummer: .........
    8) E-postadress ..........
    9) Månadsinkomst: .....................
    10) Yrke: ...........................
    11) Vilken webbplats gjorde du här om .....................
    Tack och hälsningar.
    E-post arabloanfirmserves@gmail.com

    SvaraRadera