"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

tisdag 4 januari 2011

Bättre sent än aldrig, här kommer min jul! :)


Kan tänka mig att många är trötta på julen nu, men jag tänkte ändå lägga upp lite bilder nu som jag inte hunnit under mellandagarna! Jag firade min jul i Skåne hemma hos mamma och pappa som vi alltid gör, tillsammans med familj och släkt. Denna gång var vi lite fler än vi brukar. Jättemysigt men jag önskar att jag hade kunnat vara hemma några dagar till och bara ta det lite lugnt.

Ovan syns vår finfina gigantiska gran! :)

Vårat långbord på julafton!


En liten julhund. :)

Många julklappar till många snälla barn! :)

Här är en del av min familj; mamma och pappa med deras fyra barn.
Från vänster: Pappa, Mamma, Storasyster, Jag, Storebror och Lillebror!

Tomten fick ta med sig en nisse eftersom det var så mycket paketer! :)

Hoppas att ni alla fick en riktigt god jul med mycket vila! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar