"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

lördag 31 december 2011

Mina julklappar!



Kom på att jag glömde lägga upp lucka 24 i julkalendern! Så nu får ni detta inlägg istället som avslutning på året 2011! :) Imorn åker jag och Jeppe och hans familj till Sri Lanka så då hörs vi nog inte på ett tag. Här kommer lite bilder från min jul i Skåne och från mina julklappar! :)


Tomtarna!


Julklappsleken!


Eftersom min mobil gick sönder precis innan jul så var det ju lägligt att mamma och pappa hade en ny mobil liggandes till mig! :)


Ekologiska trosor från HM!


Den här fina receptboken fick jag av Jeppe!


Den här fina receptboken som jag önskat mig fick jag av en slump av mammas kompis som hade fått den i julklapp på jobbet men inte ville ha den! :)


Den här boken hade jag köpt själv av min systerdotter som säljer jultidningar! Jättespännande bok!


Den här miljövänliga hårfärgen fick jag av Jeppe!


En ekologisk 100 % aloe vera kräm från min lillebror och en 99 % från min mamma! Perfekt att lindra solbrännan med nu på Sri Lanka!


En massa fina ekologiska hudvårdsprodukter från Dharmazone fick jag från min kära storasyster!


Presentkort på HM från storebror och på SF från Jeppes familj! :) 


Miljövänligt hårskum och spray från mina systerdöttrar!


Finaste blåa gjutjärnsgrytan från mina föräldrar! Den har jag velat ha länge! :)


Och lite tights i diverse färger från storebror som köpt dem i Thailand! 

Det var nog allt tror jag! Gott nytt år på er! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar