"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

måndag 22 augusti 2011

Lördagen!

På lördagen var det bara jag och min svägerska hemma så vi drog hem till min syrra för lite ridning! Hon hade en blombuske där det satt jättemånga fjärilar! Så himla vackert!








Det satt säkert 20 fjärilar på den där busken!


Jag (alias Zeb Macahan) på min häst för dagen! :) Superroligt att rida, men herregud vilken träningsverk jag hade i lår och rumpa dagen efter..


En trött och gosig katt! Faktiskt så är det Daisys trillingbror! :)


Ett av syrrans äppelträd med massa röda fina äpplen på!


Vackert!


Syrran hade gjort i ordning en färggrann skål med allt möjligt gott i! En fröjd för ögat! :)


På kvällen mös jag och svägerskan med film, chips, dipp, godis, thai hämtmat och yatzy! Riktigt mysig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar