"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

söndag 5 december 2010

Sälen, Skåne och Katten Gustaf!

Hej!

Nu har det gått ett tag sen sist igen. Förra helgen var jag i Sälen på skidtestarhelg och sen åkte jag raka vägen ner till Skåne där jag har haft fullt upp.

Hemma var det världens finaste vinterlandskap med mycket snö! Bildspel följer.. :)


Hultet





Huset och trädgården där jag växt upp och där mamma, pappa och lillebror fortfarande bor.

Hemma tog jag mig an en liten kattunge som Daisys mamma hade fött. Det är alltså Daisys halvlillebror. :) Här hittade jag honom!

Han var lite rädd i början och kröp hela tiden in i min huva där det var hårigt och varmt.


Gulleplutt! Gustaf döpte vi honom till! :)

Ganska lik sin mamma va? ;)

Någon som vill adoptera den här lilla sötnosen?

Helst skulle jag vilja ha honom själv, men Daisy gillar inte andra katter så det skulle inte vara snällt mot henne. :( Och mamma och pappa har redan 4 katter och vill helst inte ha fler. Så är det någon som är intresserad eller vet någon som är intresserad av att adoptera en liten kattunge så skriv ett inlägg! Han lärde sig direkt att gå på lådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar