"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

måndag 27 juni 2011

Midsommar i Mölle!

Har haft en jättefin midsommar på campingen i Mölle med familj och vänner! Det enda dåliga var att det blåste jättemycket och var ganska kallt ända fram till söndagen då vinden la sig och solen kom fram. (Och att jag mådde som jag förtjänade på lördagmorgonen.) ;)

Helgen kan inte beskrivas på ett bättre sätt än med ett bildspel!


Älskar att äta frukost i förtältet med nybakta frallor och hur många goda pålägg som helst att välja på!



Jag, storebror och Jossan (hans flickvän) gjorde våra egna midsommarkransar! Mina blommor var dock köpta medan Tony och Jossans var plockade på campingen! (Obs jag är inte gravid, det är klänningen som blåser..) :)



Mamma tog ett riktigt skolfotoporträtt på mig.. ;)


Tony och Jossan poserar framför sin husvagn. Tyckte att detta kortet var så bra!


Och jag poserar lite.. :)



Här har vi precis dansat kring midsommarstången och sitter och väntar på godisregnet!


Älskade mormor! 89 år och hänger med på campingfest! :)


Så här mysigt hade vi det med lååååååångbord!


Mina söta favoritsyskonbarn! <3


På lördagen åkte vi ner till vackra Mölle hamn och köpte rökt fisk, glass och billiga böcker!


Hamnen!


Storebror passade på att leka lite med sin jet ski! :)


Utsikt uppe på Kullaberg.



Så här ser Mölle och Kullaberg ut från ovan! (Obs! Jag har tagit kort på en bild) :)


Utsikt från fyren på Kullaberg.


På söndagen när vi packat ihop och lämnat campingen så gjorde vi samma sak som vi gjort i snart 25 år. Åkte och köpte pizza på Kirris pizzeria i Ängelholm och åkte ner till Hembygdsparken och satte oss nere vid Rönne å.


Supermysigt med pizzahäng i gräset och solskenet!


Pappa avslutade helgen med att köpa den största glassen han kunde få tag på inne i hembygdsparken! :)


Tack alla som var med och gjorde denna midsommaren oförglömlig! Har haft det jättemysigt!


Om några timmar tar jag tåget hem till Falun. Det är alltid tråkigt att lämna Hultet men nu väntar ju faktiskt Peace and Love festivalen på mig, och jag känner på mig att det kommer bli riktigt grymt!! :D


Hoppas ni haft en bra midsommar!

1 kommentar:

  1. Tack själv. Det var roligt att fira midsommar tillsammans hela klanen. Uppskattade det så mycket. Kram mamma

    SvaraRadera