"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

torsdag 8 april 2010

Påskhelgen

Hej!

Hoppas alla haft en härlig påskhelg! Det har iallafall jag och det är därför jag inte haft tid att skriva något här på sistone! Hoppas ni har överseende. Helgen har bjudit på en massa snowboard åkning med två tävlingar och jag var med i en av dom! Resten av veckan har det varit jobb 10-20 :(. Idag är jag ledig och måste plugga hela dagen då jag har två prov imorn! Ska dessutom jobba 12-20. Så ni förstår kanske varför jag inte hunnit skriva något. Det är verkligen fullt upp just nu! Och jag tycker att det är viktigt att ha rätt fakta när jag lägger upp mina miljöuppdateringar här på bloggen, så jag väntar hellre tills jag har tid att göra research än skriver något halvdant som kanske inte helt stämmer.

Här kommer lite bilder från tävlingen jag var med på i måndags!


Här är setupen med boxar som vi körde på! (Obs den smala vågade jag inte köra på)




Här är resten av tjejerna som var med o körde! Johanna i lila byxor kammade hem första priset och Linn i blå jacka blev tvåa. Grattis till er tjejer!

Tävlingen var för övrigt riktigt, riktigt rolig att köra och vi tjejer åkte och peppade varandra till att göra saker vi aldrig vågat förr. En riktigt bra dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar