"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

söndag 22 augusti 2010

Late night at my sister!

Igårkväll var jag tillsammans med några andra hembjuden till min syster på lite mat och vin. Maten var supergod (och nyttig!) och sällskapet var trevligt. Vinet blev det nog dock lite för mycket av kände jag när jag skulle gå och lägga mig. :)


Här syns den wokade kycklingen med shiitake svamp och broccoli. Mums!


Serverades med ris och vanlig soya.


Här är receptet. Det är GI vänligt!


Jag älskar de hemmagjorda bestickställen!


Älskar de här glasen som faktiskt är nya och kommer från IKEA. Här med hemmagjord rabarbersaft.

Önskar att de här supersöta assietterna var mina!

Och som avslutning på kvällen gick jag ut i syrrans rabarberland och svängde ihop den här rabarber och jordgubbspajen. Smaskens med lite vaniljglass!
Supermysig kväll! Hoppas att ni också hade det mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar