"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

måndag 1 mars 2010

Syjunta!


Idag har jag och mina tjejkompisar haft syjunta! Och nej vi är inte 93 år.. Det var jättekul! Erika har en jättefin symaskin som vi turades om med. Jag lagade en massa kläder som jag hade hål på (mycket miljövänligt)! Och Alma lappade ett par gamla jeans som hon klippte av till shorts. Fast det roligaste var nog att bara sitta och prata och dricka te! Hur mysigt som helst! Detta rekommenderas att göra istället för att gå ut på stan och ta en fika. Gå hem och sy något istället! :)

Och sen måste jag bara berätta att jag fick ett jobb idag! :) Så himla kul! Ska jobba 20 timmar i veckan på Ica Maxis skönhetsavdelning fram till slutet av maj. Men dom kunde nästan lova mig att jag skulle få sommarjobb också. Kan det bli bättre?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar