"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

söndag 20 maj 2012

En dag i Vaxholm!


Igår åkte jag till Vaxholm över dagen för att hälsa på min bror och hans flickvän! Jeppe skulle också följt med men han var tvungen att stanna hemma och skriva på sin C-uppsats. :( Tråkigt för honom för vi hade verkligen en toppendag!! Vädret var hur fint som helst och vi började dagen med lunch i hamnen.


Lunch på Winbergs!


När de här underbara blommorna kommit, då är det sommar!! :D


Blommande äppelträd! Lovely!


Fika på sjöstugan (?) i Vaxholms skärgård. Supermysigt!! De hade SÅ fint där!


Hembakt rabarber och jordgubbspaj mums! Och ekologisk fläderblomssaft på jättefin flaska! De hade mycket ekologiskt på det här stället, vilket jag verkligen gillade! :)


Uteserveringen på samma ställe! SÅ somrigt!


Här är storebrors surfbuss som han håller på att renovera! :) Fin va?!


Utsikt över vattnet på bryggan på Tenö!


Vildblommor! <3 Finns inget vackrare!


Brorsans katt låg och solade sig under en buske hela dagen! Mysigt!

Fick spendera 5 h och 20 min på tåg (fram och tillbaka) igår, men det var det definitivt värt! Satt ju ändå och läste hungerspelen hela vägen, så mig gick det ingen nöd på.. ;) Tack Tony och Jossan för en härlig, lat dag, med mycket sol och havsluft! Det behövde jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar