"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

torsdag 29 mars 2012

Vårtecken! :)



Igår var jag riktigt produktiv! Förutom att jag pluggade så storhandlade jag, tvättade och tankade bilen, lämnade sopor på återvinningsstationen, gick en promenad och handlade fröer och påskblommor på plantagen! Resultatet ser ni på bilden ovan. :) Det blev dill, citronmeliss, storbladig persilja, körsbärstomater, krasse, och lite påskblommor som sagt. Gräslök köpte jag färdig och planterade om för jag har aldrig lyckats med att odla nån ordentlig själv!


Sen passade jag även på att plantera om alla mina blommor och växter i nya krukor och ny jord. Mina citron och blodgrape plantor från förra året är riktigt fina! :) Har även kvar en rosmarin från förra året som jag hoppas tar sig lite i år!





En trött katt som ligger och väntar på att husse ska komma hem! :) Och det gör han ikväll! Jippi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar