"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

måndag 26 mars 2012

Clash of nations!


I helgen var det återigen snowboard/skid/skotertävlingen Clash of nations här i Falun! Det var ju i deras hopp Jeppe krossade hälen förra året. Här är årets hopp! Ingen som skadade sig allvarligt i år! Och Jeppe var domare och åkaransvarig.


I pausen hade de en jättehäftig flyguppvisning!




Skoterarenan!


Kul och hänga med lite folk i solen istället för att bara sitta hemma och plugga som vanligt! 


Jag och mysigaste Moa! 


Bra ös på skoterkillarna! :)


Runt 10 000 åskådare tror jag de hade där! 3000 mer än förra året tror jag! :)


Jag och bästaste Alma!


På kvällen var det utgång! Här är min outfit! :)


Jeppe var på en sluten fest med åkarna så vi fixade vår egen förfest innan vi mötte upp de andra på krogen!


Finaste Alma!


Daisy höll låda som vanligt och var festens mittpunkt.. :)


Inte så kul syn att vakna till dagen efter........ Orkade inte ta tag i det igår, men har precis tagit mig igenom hälften.. Får ta resten i eftermiddag. 

Igårkväll åkte Jeppe till Frankrike för att skriva en artikel åt Transition så nu är jag allena ända fram till på tors! Både skönt och tråkigt. Men jag har massa plugg så det kommer nog gå fort! Fick precis mess från han att han var framme och att han suttit framför Mona Sahlin på planet.. :) När vi åkte till Sri Lanka satt vi bakom Camilla Läckberg! Kändistätt på flygen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar