"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

lördag 15 oktober 2011

Vårkurser!

Åh! Äntligen har jag lyckats bestämma mig och skicka in min ansökan för vårens valbara kurser!

Det blev dessa i följande prioritetsordning (ska läsa 30 hp men måste ju söka mer än det ifall jag inte kommer in på förstahandsvalen!) :

1. Projektledning 15 hp
2. Hållbart skogsbruk 15 hp
3. Fiskodling 15 hp
4. Det ansvarsfulla modeföretaget 7,5 hp
5. Förorening av marin miljö 7,5 hp
6. Arkeobotanik - växtanvändning i äldre tid 15 hp

Ska bli spännande o se vad jag kommer in på!! :)

Nu måste jag verkligen sätta igång o plugga! Har hållt på med de här jäkla kursena hela dagen. Men först ska jag ta en promenad i det fina vädret och svänga inom bibblan och lämna/låna ny bok!

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar