"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

tisdag 11 oktober 2011

Jeppes sommarfilm!

Hej på er!

Tror jag blir tokig snart.. Den här jäkla förkylningen blir inte bättre utan bara värre och värre.. Fortfarande en jäkla hosta och snorig, och idag har jag fått tillbaka febern också. Härligt! En vecka har jag varit sjuk nu och det blir säkert en vecka till! :S Tror jag får skicka Jeppe till affären och köpa hostmedicin åt mig!

Förlåt om jag klagar mycket just nu, men jag behöver verkligen all min energi till allt plugg! Hade jag haft ett jobb hade jag varit sjukskriven i en vecka nu och då hade jag bara legat på soffan och kollat på film hela dagarna. Men nu är inte så fallet. Jag får gå upp kl sju och plugga 10 timmar om dagen även om jag är sjuk.. Ja jag tycker lite synd om mig själv just nu faktiskt, det erkänner jag.. Suck..

Men nu till något trevligare! Jeppe har hållt på med en liten minifilm halva sommaren som äntligen blivit färdig. Han är precis som jag en riktig livsnjutare och i den här filmen får ni se lite av vad han haft för sig i sommar (när han inte har varit med mig)! :) Den första låten har hans bästa kompis skrivit själv. Det är även han som sjunger och spelar! Jätteduktig!

Sensommar i Dalarna! from jesper guldbrand on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar