"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

torsdag 29 september 2011

Plugg, plugg, plugg....

Jaha mina vänner, här har det inte varit nån aktivitet på sistone va?! Det beror på att jag suttit dygnet runt med plugg de senaste två veckorna.. Så även om jag hade hunnit skriva så hade jag ändå inte haft något att skriva om. Har bara suttit med näsan i böckerna och i datorn. Så nu känner man sig lagom mör!

Har på 3 veckor lyckats åstadkomma 6 inlämningsuppgifter varav en var på 5 sidor och en var på 12, de resterande var lite mindre. Jag har läst ut en bok om teknikhistoria på 500 sidor. Och jag har läst 13 kapitel i företagsekonomin + gjort mellan 10 och 25 instuderingsfrågor till varje kapitel.. På 3 veckor!!!! Har jag klarat det här så klarar jag tamejfan allt! :D

Detta ska firas genom en spontantripp till Stockholm för att hälsa på bror och svägerska och även för att gå på snowboardtävling och eventuellt snowboardfilmspremiärvisning! Kan hända att det blir lite fest också! Det tycker jag minsann att jag är värd nu! Ska till och med tillåta mig att shoppa något fint om jag hittar något! :)

Ska bli så skönt att få ägna tankarna åt någonting annat en liten stund! Hoppas att ni också får en trevlig helg! Så ska jag försöka göra en liten bilduppdatering i nästa vecka!

Hejhej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar