"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

tisdag 6 september 2011

Hippiefest!

Nu har jag inte skrivit på ett tag och det beror främst på att jag formaterat om datorn, och dels på att jag haft fullt upp med skolstart, och dessutom den senaste veckan för att jag haft fullt upp med att förbereda inför min och Jeppes kräftskiva med hippietema!

I helgen ägde den rum i Orsa och det kan ha varit den roligaste festen jag nånsin varit på, om man nu får säga så om sin egen fest.. ;) Riktigt lyckat blev det iaf och alla var jättebra utklädda och alla hade roligt. Vi dansade till långt ut på småtimmarna och kom inte i säng förrän kvart i sex på morgonen.. Vissa inte förrän vid halv åtta.. :) Då är det en lyckad fest! :D



Lugnet före stormen i den fina ladan!


Festladan utifrån!

Alla deltagare! :)

Vill ni se mer foton på gästerna så får ni som har mig på facebook gå in på albumet som heter Orsa Woodstock 2011. Där finns en massa roliga bilder att skratta åt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar