"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

torsdag 15 september 2011

Drömsäng?

Den här underbara sängen hittade jag på trämässan som jag och min kursare var på förra fredagen. Visst var den fin?! En sån skulle jag verkligen kunna tänka mig att spendera mina nätter i!

Nu kanske ni tror att jag varit lat de senaste dagarna och tagit sovmorgon eftersom jag inte gjort tidiga blogginlägg? :) Men så är inte fallet! Mellan sju och halv åtta har jag kommit upp varenda morgon hela veckan och det är inte likt mig! Särskilt inte när jag inte ens har några lektioner! Men vi har ju så himla mycket skola nu, så jag måste helt enkelt.

Visserligen blev det mest en massa hushållssysslor i måndags. Och igår var jag och simmade 1500 m med en kompis på förmiddagen och på eftermiddagen satt jag och fikade med en annan god vän. Så de två dagarna blev det inte så jättemycket plugg. Men desto mer i tisdags och idag.

Idag har jag gjort och lämnat in 2 st inlämningsuppgifter i miljötekniken. Gått igenom 4 kapitel i företagsekonomin och gjort tillhörande instuderingsfrågor. Och läst 40 sidor (ett kapitel) i en svensk bok ur miljöteknikskursen. Nöjd med min insats idag faktiskt!

Nu blir det sängen och lite mer miljötekniksläsning!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar