"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

fredag 6 juli 2012

Midsommar och 60-årsfest!

På midsommarafton hade vi stor fest och firade pappas 60-årsdag (som visserligen var i höstas) med släkt och vänner. Vi firade även mammas och pappas 40-åriga bröllopsdag som är nu i sommar. Grattis till dem! :D 



Jag och Jeppe fick stå modell för mästerfotografen Alexandra (min systerdotter)! :)






Två dagar innan festen åkte jag och mammi och pappi till Tyskland och handlade lite alkohol. Det blev en del. ;)


Massa presenter och blommor fick dem!


Festtältet!


30 liter jordgubbar!!


Eftersom det regnade en hel del så blev det mycket häng i tältet. Men senare på småtimmarna när det slutat regna var det vild discodans utanför tältet! :D


Snacksbordet!


Presentöppning!


En av tårtorna som syrran gjort!

Jag fotade inte så mycket med min egen kamera utan gick runt med pappas systemkamera så dessa bilderna är ganska tråkiga. Men hann tyvärr inte ta de andra bilderna innan jag åkte hemåt så ni får hålla till godo med de här! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar