"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

fredag 6 juli 2012

Besök i Vaxholm!

Usch vad jag är dålig på att uppdatera här! Jag vill ju, men så har jag så mycket annat för mig så det hinns liksom inte med! Nu ligger jag efter en massa och har massvis med kort jag vill visa er, men jag tar det från början i tidsordning, inlägg för inlägg. :)


När jag var i Skåne var det bara någon vecka sedan lillan hade fötts (min brorsdotter) så vi packade in oss hela familjen och bilade upp till Vaxholm för att hälsa på det lilla pyret. Så liten och go hon var! Världens sötaste! <3


Lilla mysfia! <3


Såklart hade vi alla shoppat loss på bebisavdelningen och hade massa presenter med oss! Här är mitt och Jeppes bidrag. En supersöt liten spetsklänning med inbyggd body från HM. Ekologisk såklart! ;D


Och tillhörande ekologiska cykelbyxor. Även dessa från HM! :)


Syrran och hennes familj hade bl a köpt den här söta bodyn från Lindex. Och de tuffa solglasögonen från samma ställe! ;D


Vi har ju lite olika smak i den här familjen. ;) Det här hade mamma och pappa med sig, fast det var egentligen min kusin som köpt bodyn på Sweden Rock. :)


 Myyyyyys!


Farfar gosar med lillan som gärna hade foten rätt upp i luften. ;)


Den fina lilla familjen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar