"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

fredag 27 april 2012

Dagens fynd!




Var en liten sväng på stan idag och köpte den här miljövänliga ansiktskrämen från Rosenserien för pengarna jag fick i födelsedagspresent av storebror! Den är jättebra, men dyr! Runt 300 kr kostar den beroende på vart man köper den. Så jag har ju en 100-lapp kvar från bror att köpa något mer fint för! :)


 Var in på Myrorna en sväng också och där fyndade jag två böcker! Den ena för 25:- och den andra för 10:-!


Var ute efter en ny vit duk till soffbordet och då hittade jag de här superfina naturfärgade tabletterna som jag tror är i lin för ynka 25:-! :) De kan jag både ha som duk på soffbordet och som tabletter när jag har bjudningar! :) Riktigt fynd tyckte jag! :)

Nu blir det plugg nån timme innan Jeppe kommer hem, och sen får vi besök av hans lillasyster!

I helgen ska vi åka snowboard för sista gången den här säsongen i Bjursås Soulpark. Det är en backe som ligger ca en kvart med bil från Falun som satsat jättemycket på sin park i år. Jeppe har varit där några gånger men inte jag eftersom jag bara har haft liftkort i Källviken. Men nu i helgen var det lite billigare att köpa liftkort, så det ska bli väldigt kul! :)

Trevlig helg på er! :)

2 kommentarer:

  1. Men golle inläggen då ....?

    SvaraRadera
  2. Ja men jag får spara till dom! Jag hade slut på ansiktskräm så det var mer akut! :)

    SvaraRadera