"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

tisdag 11 maj 2010

Paus från verkligheten..

Hej,

och förlåt att jag inte skrivit på väldigt länge nu. Förstår att alla är jättebesvikna! ;) Hehe. Nä men jag har haft fullt upp på sistone, som vanligt. Och jag har varken haft tid, ork eller inspiration. Hoppas att den kommer tillbaka nu! I helgen var jag en sväng till Sälen och åkte lite bräda, vilket var underbart! Fint väder, sköna människor och bra åkning! Åkte tyvärr bara på lördagen för på söndagen var både jag och Jeppe så förkylda och eländiga att vi fick lov o åka hem.


Men en sista skön dag fick vi iallafall! Och nu börjar vi redan längta till nästa vinter! Fast de e klart, de ska bli lite skönt med lite sommar däremellan också. Här kommer lite bilder från vår underbara helg!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar