"Rygg och ros" Carl Larsson 1906

torsdag 3 juni 2010

Syster duktig!

Idag fortsatte trädgårdsarbetet med gräsklippning och rabattlukning! Mina axlar är numera kräftröda. Men det är så skönt när allting blir prydligt och fint! Imorrn ska vi rensa lite till i rabatterna och räfsa bort lite löv och annat skräp i kanterna. Plus att det finns en till lika stor gräsmatta att klippa. Vi tar lite varje dag! :)

På eftermiddagen åkte vi till min kära syster för att fika. Hon är så himla duktig på att pyssla och göra fina inredningsaker, vilket nu till sommaren också visar sig utomhus! Jag älskar cykelkreationen!













Imorrn ska jag på gymnasieklassåterträff! Ska bli så roligt! :) Hoppas att ni också har det bra i sommar vädret!

1 kommentar:

  1. eeeh... nu gör jag nog ett inlägg...tror jag..!.?/ Systern

    SvaraRadera